In één woord GEWELDIG, prachtig appartement, ruim, mooi ingericht van alle gemakken voorzien. Het terras is fabuleus...heerlijk ontbijten in het zonnetje. Goed begin van de dag.
Palm-Mar is een rustige plek, met een mooie boulevard langs de oceaan en de Bahia strandbar voor een drankje.
Wil je meer drukte, de playa's zijn dichtbij en ook nog gezellige dorpjes aan zee om gezellig te lunchen. TOF TOF
Uitgebreide website met heel veel informatie en de verhuurders zijn prettig in de omgang.
Dus in één woord, GEWELDIG
Gastenboek appartement Bentor 3.2 Tenerife Palm-Mar
Vind u het leuk om een berichtje achter te laten, dan kan dit hier.
Page Views: 3.054