Spring naar de inhoud

Gastenboek appartement Bentor 3.2 Tenerife Palm-Mar

Vind u het leuk om een berichtje achter te laten, dan kan dit hier.

Schrijf een nieuw bericht in het gastenboek

 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Gaston en Miek Gaston en Miek schreef op 24 februari 2023 om 10:28 am
In één woord GEWELDIG, prachtig appartement, ruim, mooi ingericht van alle gemakken voorzien. Het terras is fabuleus...heerlijk ontbijten in het zonnetje. Goed begin van de dag. Palm-Mar is een rustige plek, met een mooie boulevard langs de oceaan en de Bahia strandbar voor een drankje. Wil je meer drukte, de playa's zijn dichtbij en ook nog gezellige dorpjes aan zee om gezellig te lunchen. TOF TOF Uitgebreide website met heel veel informatie en de verhuurders zijn prettig in de omgang. Dus in één woord, GEWELDIG
Even geduld...